عروسک

 

عروسک های نرم و بغل کردنی از برند های اصل
 با کیفیت فوق العاده

اسباب بازی های الکترونیکی

دنبال یک تجربه بازی پر انرژی هستن؟
یه نگاه به اسباب‌بازی‌های الکتریکی شگفت‌انگیز ما بندازین

اسباب بازی های چوبی

لذت فوق العاده ی بازی با اسباب بازی های
چوبی را تجربه کنید.

پیشنهاد های شگفت انگیز

بهترین پیشنهاد های ما

محصولات جدید

جشنواره ویژه محصولات اپل

برای دریافت تخفیف تا 20 درصد عجله کنید!

0 روز 00 ساعت 00 دقیقه 00 ثانیه
apple-shopping-event-full-img-opt

اسباب بازی ها

پر فروش ترین ها

پر امتیاز ترین محصولات

محصولات تصادفی

مجله ی می باکس

فروشگاه می باکس

فروشگاه می باکس

می‌باکس، یک شرکت جوان و پویا است که در زمینه فروش اسباب بازی و لوازم التحریر فعالیت می‌کند. با تکیه بر ایده‌های خلاقانه و کیفیت بالای محصولات، ما به دنبال ایجاد یک تجربه خرید منحصر به فرد برای مشتریان خود هستیم. هدف ما ارائه محصولات جذاب و کاربردی با قیمت مناسب به مشتریان عزیز است. می‌باکس، با مجموعه‌ای از برندهای معتبر و محصولات با کیفیت، آماده خدمت‌رسانی به شماست

کدام محصولات در می باکس قابل سفارش هستند؟

در می‌باکس می‌توانید انواعی از اسباب بازی و لوازم التحریر را پیدا کنید. از جمله دفترچه‌های خاص و زیبا، مدادهای رنگی با کیفیت، قلم‌های شارپی ، نوار‌های چسب دوطرفه و ... همچنین، مجموعه‌ای از اسباب بازی‌های خلاقانه و مفید مانند پازل‌ها، انواع اسباب بازی‌های آموزشی و مواد رنگی در دسترس است. همه‌ی محصولات ما با کیفیت بالا ، از برند های معتبر و با قیمتی مناسب در اختیار شماست.

 

قوانین و مقررات

 

به وب سایت ما خوش آمدید! جهت ارائه بهترین خدمات و تجربه خرید برای شما کاربران عزیز، لازم است که قوانین و مقررات زیر را برای استفاده از این سایت به دقت مطالعه کنید

۱- قوانین عمومی

- استفاده از این سایت به منزله پذیرش قوانین و مقررات آن است.

- کلیه حقوق مالی و معنوی این وب سایت محفوظ می باشد و هر گونه کپی برداری، انتشار و استفاده غیرمجاز از مطالب و اطلاعات سایت پیگرد قانونی دارد.

- تمامی اطلاعاتی که در وب‌سایت منتشر می‌شود، از جمله عکس‌ها، نام کالا و قیمت، صحیح و دقیق می‌باشد. در صورت مغایرت اطلاعات به هر دلیلی، خریداران می‌توانند با پشتیبانی وب‌سایت تماس حاصل نمایند.

- برای خرید کالا، مشتریان می‌توانند از طریق وب‌سایت، تماس تلفنی و یا از طریق پیام رسان با ما تماس بگیرند.

- قیمت کالاها برای همه مشتریان یکسان بوده و در صورت تغییر، در سایت منتشر خواهد شد.

- پرداخت هزینه کالا باید پیش از ارسال صورت گیرد.

- کالاهای سفارشی که با توجه به درخواست مشتری ساخته شده‌اند، قابل بازگشت نمی‌باشند.

- در صورتی که کالا خراب یا ناقص تحویل داده شود، مشتریان باید در اولین فرصت با پشتیبانی وب‌سایت تماس بگیرند و مشکل را گزارش دهند.

۲-قوانین ارسال و تحویل

- محصولات سفارش داده شده پس از تایید پرداخت و پردازش سفارش، به آدرس درج شده ارسال می شوند.

- هزینه ارسال بر عهده خریدار می باشد و در صورت سفارش بیش از مبلغ اعلامی در سایت ، سفارش به صورت رایگان ارسال خواهد شد

- زمان تحویل بسته بسته به محل سکونت و شرایط جغرافیایی متفاوت است و گاها ممکن است تا ۷ روز کاری به طول انجامد . در صورت تاخیر در تحویل به هر دلیل توسط پست و سایر شرکت های ثالث ، مسولیت آن بر عهده ی آن شرکت بوده و مسولیتی بر عهده ی می باکس نمیباشد

۳-قوانین بازگشت کالا

۱. مشتریان می‌توانند تنها در صورت مغایرت کالای دریافتی با کالای خریداری شده و یا معیوب بودن کالا، تا ۴۸ ساعت پس از دریافت کالا، آن را با تماس با پشتیبانی فروشگاه برگشت دهند.

۲. کالا باید در شرایط بسته‌بندی اولیه، بدون هیچ گونه خراش، شکستگی، کثیفی بازگشت داده شود و کالا نباید استفاده شده باشد.

تبصره :کلیه ی اسباب بازی های الکترونیکی که دارای قابلیت های الکترونیکی هستند و با باطری یا آداپتور برقی کار می کنند ، قبل از ارسال توسط تیم بسته بندی و ارسال تست شده و از سلامت آن اطمینان حاصل میگردد ، لذا این دسته از کالا ها مشمول بازگشت به دلیل معیوب بودن کالا نمی باشند

*پروسه ی بازگرداندن کالا به می باکس

برای بازگرداندن یک کالا، لطفاً با پشتیبانی تماس بگیرید [۰۲۱-۴۴۴۶۸۰۱۹]. همکاران ما به شما یک شماره برگشت اراِئه کرده و دستورالعمل‌های تکمیلی در مورد چگونگی برگشت کالا را ارائه خواهند داد. فرستادن شماره ی برگشت به همراه کالا الزامی است .

هنگامی که ما کالای برگشتی شما را دریافت می‌کنیم، آن را برای اطمینان از اینکه مطابق شرایط برگشت ما است، بررسی می‌کنیم. اگر کالا در شرایط قابل قبولی باشد، ما به روش پرداخت اولیه شما بازپرداخت خواهیم کرد. لطفاً توجه داشته باشید که ممکن است بسته به بانک شما، یک یا چند روز کاری برای بازپرداخت پول به حساب شما زمان نیاز باشد.

پروسه ی خرید از می باکس

  • پروسه ی خرید از می با کس ، پروسه ی آشنای خرید اینترنتی از سایت های اینتترنتی از طریق افزودن کالا های موجود به سبد خرید، انتخاب روش پرداخت و در نهایت تسویه حساب به صورت پرداخت آنلاین میباشد.
  • پس از ثبت سفارش ، پیامی جهت تایید سفارش دریافت خواهید کرد که شماره ی سفارش شما را در بر دارد
  • پس از این مرحله طبق اولویت بندی سفارشات ارسال میگردد و بسته به نوع ارسال ممکن است پیام هایی مبتنی بر کد رهگیری را در شماره ی موبایل ثبت نامی خود دریافت کنید

    حال تنها نیاز است منتظر بمانید تا مامور پست و یا پیک موتوری بسته ی شما را تحویلتان گرداند

 

 

 

 

 

 

 

 

نحوه ی ارسال 

پست پیشتاز - ۲ تا ۵ روز کاری

 

سفارش های بالای ۹۰۰ هزار تومان

رایگان

  

سایر سفارش ها

۲۹۰۰۰ تومان

ارسال با پیک موتوری ویژه ی تهران

 

سفارش های بالای ۹۰۰ هزار تومان

رایگان

سایر سفارش ها

۴۹۰۰۰ تومان

 

 

سوالات متداول

بسته ی من هنوز نرسیده . کجاست ؟

 

تاخیر در ارسال کالا گاها توسط پست رخ میدهد و امری طبیعیست 

لطفا با کد پیگیری خود به وبسایت اداره ی پست بخش پیگیری مرسوله ها مراجعه کرده و کد پیگیری خود را جستجو کرده و محل آن را در هر زمان پیدا کنید 

 

تایم کاری می باکس

 

همه روزه به جز جمعه ها و تعطیلات رسمی

 

 

ارسال با پیک موتوری

 

در حال حاضر پیک موتوری فقط در شهر تهران فعال میباشد و سفارشات را در کمتر از ۳ ساعت به مشتریان تحویل میدهد

 

آیا امکان ارسال به سراسر ایران وجود دارد ؟

 

 بله، امکان ارسال سفارشات به تمام مناطق کشور وجود دارد. از طریق پیک، پست یا شرکت حمل و نقل دیگر، سفارش شما به آدرس مورد نظرتان ارسال می‌شود.

 

 

چه روش های پرداختی وجود دارد ؟

 

ما روش‌های پرداخت مختلفی را قبول می‌کنیم، از جمله پرداخت اینترنتی با استفاده از کارت های بانکی عضو شتاب ، انتقال کارت به کارت و یا پرداخت در محل تحویل سفارش.

چقدر طول می‌کشد تا سفارش من ارسال شود؟

 

با توجه به محصول سفارشی شما و مقصد ارسال، زمان تحویل ممکن است متفاوت باشد. معمولاً، سفارشات در ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری پس از تأیید سفارش ارسال می‌شوند. لطفاً به صفحه محصول مورد نظر خود مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق‌تری درباره زمان تحویل دریافت کنید.

 

آیا میتوان با پشتیبانی در ارتباط بود ؟

 

بله، تیم پشتیبانی ما همواره آماده پاسخگویی به سوالات شماست. شما می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی در دسترس، از جمله تلفن، ایمیل و شبکه های اجتماعی  ما، با تیم پشتیبانی ما در تمام مراحل از خرید تا پس از فروش در ارتباط باشید. ما به شما تضمین می‌کنیم که سوالات شما با حرفه‌ای ترین شیوه‌ها و در اسرع وقت پاسخ داده خواهند شد.

تیم پشتیبانی ما بسیار متعهد است و برای رضایت شما از خدمات ما، سخت کوشانه فعالیت می‌کند. هر سوال یا مشکلی که دارید، به ما مراجعه کنید